szerda, május 07, 2008

összefoglaló

9 megjegyzés:

Névtelen írta...

A világban sajnos vannak szegények
A világban van számos elesett.
De azért még szerencsére élnek
Civilizált, dagadt gyerekek.

Borsay Márti írta...

Ez rímel!:)

"Rímekkel, ellentmondásokkal és költői képekkel nem lehet igaz bölcsességeket mondani, mert akkor szépen csengenek, passzolnak, ezáltal nem lehetnek életszerűek. De mivel máshogy nem olyan szórakoztató, ezért nem is mondunk. Legfeljebb akinek nincs mit mondania." (Herczeg Márk)

Névtelen írta...

Idézet a Tintanégyzettől.;)
Passzolt a témához, jellemez engem.:D
Egyébként nincs alapja a Szent Márknak nálam, lévén "hogy" pogány vagyok, és mivel nem használom élőszóbanazt hogy lévén.:D

Borsay Márti írta...

Nekem nem a Szent Márk volt érdeket, bár a Márk miatt az is, de számomra érdekesebb volt ez abból a szemponból, hogy elképzeltem az "útmutató istenszülőt", aki nyilván Mária, jobb karján a kisded, bal karján ipari mosógépek széles választéka..
Szép kép volna, nem? Szerintem Dali is szeretné:)

Szerintem a google is bölcs, bevesszük a bandába? A bölcsödénkbe.:)

Névtelen írta...

Ja, azt én nem vettem észre, egyszerű ember vagyok.:D Meg megint előkerül itt az akt kérdése, hogy ha én ott látom a nevemet, akkor nem azt nézem, hogy a google-ben kerestél-e rá vagy az origon.:D

Borsay Márti írta...

Te, én arra kerestem, ami vastag betűvel van. Neked nem így működik a szörcsölőd?:)

Névtelen írta...

Én nem figyelem meg a világot részleteiben, csak úgy ámblokk.:D
Mert ha mikroszkóppal nézünk egy mellbimbót, még veszít a szépségéből.:D

Borsay Márti írta...

plasztikus hasonlat, tetszik! (de nem vennek ra merget, hogy ez lenyegesen befolyasolna a vonzerejet:)

Névtelen írta...

Dehogynem! Én például mióta bioszon láttam a szülést, azóta nem akarok szülni.:S