szerda, május 28, 2008

miért nem szeretek ottaludni máshol

Ha már volt arról szó, hogy ilyen-olyan miért nem lettem, és a szexizmusról is, eszembe jutott, hogy passzol ide a sorba annak a története, hogy miért lettem olyan, aki nem szeret ott aludni olyan helyen, ahol nem csukható rám egy ajtó, és nem garantált, hogy a párom alszik mellettem.
Egyszer azt álmodtam, hogy a földgolyó vagyok, de szabad pályán mozgok, és akadály nélkül gurulok, amerre tetszik. A gurulás közben utamba akadó dolgokat pedig magamba olvasztom (mint a kisgömböc:). Ez nagyon kellemes álom volt, olyan szabad és határtalan. Aztán a párom hasán ülve ébredtem, és fogalmam sem volt, hogyan kerültem oda, de innentől kezdve nem mertem elaludni más mellett, mert ki tudja mit tudok még elképzelni, de az biztos, hogy akármit is, nem mindenre lenne elfogadható magyarázat, hogy bocs, csak azt álmodtam, hogy..


Nincsenek megjegyzések: