vasárnap, május 25, 2008

miért nem lettem kegyetlen

Szóval, voltak ezek a hangyakísérletek, amiknek elég sok szorgos jószág esett áldozatul, és amiktől én egyre rosszabbul aludtam, mert azt képzeltem, hogy a megmaradt hangyák majd összefognak egyszer ellenem, és a sok lúd disznót győz elve alapján egy napon megjelennek mindannyian, és viszonzásul halálra gyalogolnak engem, vagy segítség nélkül is bemasíroznak bizonyos testnyílásokon.
Az ettől való félelmemben elhatároztam:
1. nem ölök több hangyát, vagy
2. ha mégis, akkor az összes szemtanút el kell pusztítanom.
Így aztán, folyamatos topogások közepette megértettem, hogy valójában milyen fárasztó és végnélküli izommunka diktátornak lenni, és inkább valami kényelmesebb foglalkozás után néztem.


9 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ettől féltél: http://youtube.com/watch?v=x5dm7AYZ-tg

Borsay Márti írta...

és igen:)
Hihetetlen, hogy mindenre van egy passzoló linked!
Nekem nincs, de most úgy eszembe jutott ez

Névtelen írta...

Gyűlölöm.:| :D Oviban nyomták nekem rendesen. Retkes Skála.:)
Hát ez a hangyás link eléggé passzolt, de nem valószínű, hogy meg tudom ismételni a brávúrt.

Borsay Márti írta...

Akkor mégiscsak sikerült nekem is a témához kapcsolódó linket találnom, még ha nem is direkt.
Ovis is, meg kegyelten is, remek!:)

hadem írta...

Én úgy képzelem el, hogy ti hazamentek, és jutubot néztek, aztán ha adódik egy pillanat, akkor tudtok frappánsakat linkelni.

hadem írta...

Amúgy meg értem ám a célzást, meg tetszik is. És a címzett?

Borsay Márti írta...

Szia hademÁrpi! (amúgy tényleg, miért hadem?)
Nincs különösebben címzettje, aki érti, annak szól, aki nem érti, azt meg megeszik majd a hangyák:)

Névtelen írta...

Lehet azt érteni tetőtől talpig, de minden ámítás álmodássá válik, csak idő kérdése.:):) S ezt még a fijatalúr is láthassa!

Névtelen írta...

Vagy fordítva?