kedd, május 06, 2008

az élő ház

Ma éjjel az történt, hogy a tóparton élő, barátságos bengáli tigrisekkel való találkozás után, egy érdekes házban találtam magam. A ház eleinte tágasnak tűnt, de aztán egyre több ajtó, meredek feljáró, lejáró és egyre szűkebb folyosók követték egymást. Az egyik ajtó be volt zárva, de az ajtóban volt a kulcs. Kíváncsiságból kinyitottam, beléptem, aztán persze beszorultam a falak közé.
Szerencsére nemsokára felbukkant a kicsit bosszús tulajdonos, és miközben kihúzott a szobából, elmondta, hogy ezt a házat a feleségével építették, és eleinte nekik is különös volt ez, de már megszokták, hogy mindig hozzánő a házhoz valami. A burjánzás egyes részeit megszerették, ezeket otthonosan berendezték, másokat pedig így, lezárva tartanak. Ezek többnyire nyomasztóak, vagy balesetveszélyesek.
Azért, ha kíváncsi vagyok, a kellemes részeken örömmel körbevezet.- mosolyogta.

Nincsenek megjegyzések: