csütörtök, május 01, 2008

kánaán

A google vers lényege: A privát levelezésem mellett felbukkanó, valamennyire a témához kapcsolható (Elvileg. Gyakorlatilag sokszor vannak nagyon távoli lövései,"asszociációi") reklámlinkeket használom.
Ezekben az a jó, hogy változnak, a kombinációk nagy része csak egyszer jelenik meg, és ha találok olyat, ami számomra jelent valamit az összekerülés értelmetlenéségének szórakoztató élményén kívül, akkor azt kiválasztom, kivágom, dokumentálom, elnevezem, és a magaménak tekintem, pont úgy, mint egy általam készített, a valóság egy részletét ábrázoló fényképet.

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Károlyi Antal - Lőwyhez (részlet)

Mindig csak eszményi az igazi költő,
Akármiről dalol és akármit költ ő.
S jusson bár lantjára a belek remeke:
Ez se szar lesz nála, hanem gyöngy, s csemege.

Borsay Márti írta...

Hát ez nagyon jó, tetszik, köszi!:)

Borsay Márti írta...

amúgy épp az imént értekeztem a témában: http://href.hu/x/5jcw

Névtelen írta...

Hát ez nagyon jó, tetszik, köszi!:)
Én meg ezt találtam a témával kapcsolatban:
http://macibolt.hu/pag/misimacko.html

Borsay Márti írta...

mindjárt elolvasom

Borsay Márti írta...

elolvastam, ez is jó:)