kedd, július 04, 2006

Nagyügy

Itthon nálunk valahogy nagyobb a fürdőszobatükör, és úgy látszik erősebb a világítás is, mert amint úgy alaposabban belenéztem, rögtön felfedeztem két elütő színű hajszálat a fejem tetején.
Milyen furcsa fénytörés! Vagy esetleg szőke lenne? Á, már jó ideje barna vagyok.
Közelebb hajoltam..
Ősz szálak!
Az én fejemen?
Én még nem lehetek öreg, még gyerekem sincs!
Gyorsan elővettem a szemöldökcsipeszt, ijedtemben kitéptem és a mosdó szélére gyűjtöttem őket.
Nézegettem.
Milyen marha vagyok! Ha ez így megy tovább, és hát ugye várható, hogy így megy, akkor végül majd még kopasz is leszek. Kopasz anyóka.
Édes anyókám, majd így fog hívni.

Barátkozni kezdtünk a tükörben:
Ez a te fejed - ez az én fejem.
Ez a te hajad - ez az én hajam.
Őszülsz öregem - öregszem öregem.

Hozzá lehet szokni.
Nem nagy ügy.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nem kell ezen drámázni. James Brown: I feel good, épp ezt hallgatom, innen nézve ez nem megoldhatatlan probléma. Olyan ez mint a töltöttkáposzta vagy az agglegénykompót: idővel egyre jobb lesz.

Borsay Márti írta...

Pesze, hogy nem kell. De minden első lépésből nagyügyet csinálnak, én is.