szerda, július 19, 2006

feltámadás

Ma reggel, amikor meglátogattam kedvenc blogomat, elképedve láttam, hogy a rádióm színe megváltozott. Az még hagyján, de hogy milyenre! És még ez is hagyján volna, ha tudnám, hogy mitől, de nem tudom.
Az igaz, hogy teljesen új korában próbálgattam rajta más színeket is, illetve próbálgattam volna, de mivel nem jelent meg, beletörődtem hogy ez nem működik, és most már biztosan tudom is, hogy megszerettem a kék-fehéret, erre ma reggelre elváltozik az egy héttel ezelőtti piszkálás hatására. (Ráadásul nem emlékszem, hogy ilyenre piszkáltam volna, bár sárga tényleg volt az elképzeléseim között, de nem így)
Most visszatettem egy olyan config.xml-t, ami a kék-fehér látványt tartalmazza, remélem legkésőbb egy újabb hét múlva megint olyan lesz, addig pedig elnézést kérek a látványért.

És tényleg és továbbra is összevissza itt minden, úgy látszik ezt a jelzőt túl korán gondoltam temetni, már másodnapra feltámadt.

Nincsenek megjegyzések: