szerda, március 07, 2007

képben vagyok

Még a meccsről jut eszembe, és elmondom, mert jellemzően ilyesmik történnek velem, hogy nézegettem a szünetben a székekre készített sportreklám-újságot, amelyben felsorolták a bajnokság eddigi és várható eseményeit, bemutatták a játékosokat fényképpel, mellettük feltüntetve, hogy ki hány kiló, milyen magas, hány gólt és gólpasszt sikerült összehoznia ebben az idényben...
Szóval csupa ilyen fontos és érdekes háttérinformáció a meccshez, amiben én kellemesen elmerültem, olvasgattam, nézelődtem, és egyszer csak azt mondtam:
- Cech? De hiszen ő a cseh nemzeti válogatott tagja, és a világ legjobb kapusa! De jó, hogy őt is láthatom!
- Sajnos nem, szívem. Az, akire te gondolsz, az focista, és a Chelsea-ben játszik.

És erről az is eszembe jutott, hogy már gondolkoztam én korábban is Petr Cech felől (biztosan ezért jutott a fent említett szituációban is az eszembe), annyira lenyűgözött, hogy a világ legjobb játékosa lehet valaki, hogy amikor még a VB környékén tren ezzel jellemezte számomra a focistát, hozzátéve, hogy most a Chelsea-ben játszik, én megkérdeztem tőle:
- És ott is kapus?

Nincsenek megjegyzések: