péntek, január 05, 2007

teszt

- Kösz, hogy átjöttél! Figyelj, itt van ez a plakát, ki kéne próbálni, hogy milyen.
- ? (szemöldök föl) ...úgy érted, teszik-e? Szerintem..
- Nem-nem! Nem csak erről van szó! Ne mondj még semmit! Figyelj, arról van szó, hogy én ezt a plakátot idetámasztom az asztal szélére, vagy nem is, inkább ide a falra tűzöm a megfelelő magasságba...így ni, és neked pedig...neked pedig el kéne sétálni mellette úgy, mintha csak amúgy is arra sétálnál, és nem is sejtenél a plakátról semmit, érted? Aztán pedig megmondani, hogy milyen érzés volt, milyen benyomást tett rád, érezted-e hogy megszólít, ilyesmi. Oké?
- ...értem, akkor indulhatok?
- Igen, mehetsz.
.
.
- Na?

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

:)
én szoktam "eljáccani" így a képeimmel

megcsinálom
alszom rá egyet
és másnap vagy harmadnap
ujra "előveszem" és hirtelen ránézek..és ha még akkor is teccik akkor talán van benne valami..

b. roland karcos

ja és egy új állat a "termésből"
még régebben írtam valamelyik bejegyzésed alá párat de most nem lelem :
recska juh

Borsay Márti írta...

Azt az állatosat most én sem találom, de emlékszem rá, és ez az állat is érdekes, köszi.
:)

Névtelen írta...

Szívesen statisztálnék én is a tesztehez.
A következő kép villan fel előttem:
hugyfoltos alsógatya, borosta, sörösüveg...
-szivem ki a picsa rakta a falra ezt a szart?
diszkrét böfögéssel nyugtáznám az érdeklődést.

Borsay Márti írta...

elképzeltem!
ez a következmény, a felkéréshez méltó reakció lett volna:)
köszi!