szombat, január 13, 2007

esti eset

Wellnessbarlangban jártunk az éjjel.
Tágas barlangcsarnok felső részébe érkeztünk, itt a gumiköteles himbálózást, rugózást lehetett kipróbálni. Kétféle lehetőség volt, köztük kétszeres árszorzó volt első ránézésre a különbség. Mostanában spórolni kell, úgyhogy az olcsóbbat választottam. A gumikötél végén volt két fogantyú, az egyikbe a lábamat, a másikba a kezemet akasztottam, és...kilendültem a korláton. Nyúlott a gumikötél, nyúlott, a szemközti fal egyre közelebb került, érdekes volt. Érdekes volt, mert a szemközti oldalon falbavájt fülkék sorakoztak, mindegyikben mintha egy-egy nyitott szobabelső volna, és az alsó szinteken egészen különös módon, flitteres ruhás nők ücsörögtek unatkozva az ugyanolyanszínű flitterektől csillogó ágytakaróikon. Nahát, hogy mik vannak! Vajon igaziak, vagy díszletek? Tényleg így élnek? Élhet így valaki? Szerettem volna megkérdezni valakit, de már régóta nyúltam, és himbálóztam a kötélen egyedül. Fent már nem hallottak volna, a flitteres nőket pedig egyelőre nem mertem megszólítani. Közömbösen néztek. Talán minden nap így megy ez, unhatják már. De ez egy wellnessbarlang. Biztosan minden ki van találva benne, és azért van épp így, hogy én jól szórakozzak benne. Talán a kérdéseim is csak a program részei?
Na mindegy. Szerintem a gumikötelezés hülyeség, már nagyon unom. Vajon el tudnék-e aludni közben? Megpróbálom. De mégsem merek. A duplaannyiban vajon hosszabb kötél, vagy erősebb rugózás lehet? Esetleg tovább hagynak lógni? Akárhogy is, örülök, hogy az olcsóbb programot választottam. Elégedett vagyok. És mostmár szeretnék leszállni.

Nincsenek megjegyzések: