hétfő, január 29, 2007

hasonlóság

De édes kiskutya! Szerintem még félig kölyök, nézd meg mekkorák a tappancsai és olyan esetlenül csóválja a farkát is! Milyen szép barna! Ritkán látni ilyen barna kutyát. És a szeme, nézd meg, az pedig gyönyörű zöld. Milyen bánatosan és békésen tud nézni! Igen, olyan labrador-féle lehet talán, bár ebben a színben még képen sem láttam soha. Azt olvastam a labradorokról, hogy általában barátságos, jószándékú, szolgálatkész kutyák. Nem túl bátrak, de nagyon kedvesek.
Jószándékú... Szerinted elképzelhető egyáltalán kutyából rossz szándékú? Én nem tudok olyat elképzelni.
Szerintem a férfiak hasonlítanak inkább a kutyákra, olyan békések és ártatlanok. Igen, azt hiszem nők inkább macskafélék. Szerintem ez nem ilyen egyértelmű. Miért, te hogyan látod? Azt hiszem, én inkább csirkét mondanék.

Nincsenek megjegyzések: