szerda, január 17, 2007

párbeszéd

- Na, ez egy kicsit vicces -mondta, amikor meglátta a véget vetés című képet, melyen egy kéz pontokat szór az égből.
- Jaj, most látom csak, hogy 6 ujjat rajzoltam neki! Szerinted kijavítsam, vagy úgyis eldobom?
- Egész nap ezen gondolkoztál?
- Á, nem. Találtam ki másmilyeneket is, nézd! Itt van például ez a felülvizsgálat felirat, a betűk között elrejtett, apró piros betűkkel írt lenézés szóval. Na, milyen?
- Ezt legalább érteni. De mit akartál azzal az úszógumival?
- Hát érted, egy kis plusz. Felesleg.
- Nem értem, én egyáltalán nem használok ilyen kifejezéseket.
- Oké, de azért hallottad már, nem?
- De hogy jön ehhez az úszógumi?
- A derékkörüli elhízásfélét nevezik így, ezt, nézd!
- Nekem nincs is olyanom, és egyáltalán nem tudom követni a gondolatmenetedet.
- Dehát miért nem? Figyelj,
- Nem fogsz meggyőzni, nem fogsz meggyőzni! Szerinted úgy nézek én ki, mint egy strucc?
- Most igen, de jobban szeretem ha kacsingatsz, amikor unatkozol.
.
.
- Figyelj, most haragszol rám?
- Nem. Miért? Mert nem tetszenek a műveim?
- Milyen műveid?

Nincsenek megjegyzések: