csütörtök, április 03, 2008

tavaszi film, feszültséggel

Forrás: Egy törpesnaucer ugrál a kertben, de olyan önfeledt boldogfélén, mintha nem is kuyta volna, hanem nyúl. De olyan egyforma lábú nyulat kell elképzelni. Szóval, talán leginkább billegő kisszékre hasonlít.

Film: hajnalban konkrétan két lóca és két hokedli billeg a mezőn önfeledten, amikor fenyegetően feltűnik a magaslesen 4 kibaszottnagyseggű amerikai túrista. (nem muszáj amerikainak lenniük, lehetnek bajszos magyarok is)

Ja, erről jut eszembe, az egyik barátomnak nyilvánvalóan magyar neve van (Böszörményi, amit külön gond a cseheknek kiejteni, mert az ö-hangot nem ismerik.) és egyszer ment valami ügyet intézni valamelyik hivatalba. Szépen beszél csehül, ezért amikor odaadta az igazolványát az ügyintéző nőnek, a nő úgy sandán ránéz, és azt mondja: Ez magyar név. A barátom erre: Igen. A nő: Maga magyar? A barátom: Igen. A nő: Különös, nem úgy éz ki, mint egy magyar. A barátom: Miért, hogy néz ki egy magyar? A nő, kicsit bizonytalanul: Hát, olyan testesebb és bajszos.

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

hajnalban konkrétan két lóca és két hokedli billeg a mezőn önfeledten, amikor fenyegetően feltűnik a magaslesen 4 kibaszottnagyseggű amerikai túrista.

Kedvenc mondatom ezen honlapról. Egyébként szerintem kezdi az ország levetkőzni ezt a bajszos 22-es csapdát. De azért nincs az a bkv járat, amin nincs penetráns fingszag. Én megtanultam együttélni ezzel. A meglepetéscsomagokat, amiket meg én hagyok ott, azokat meg a többi utas dolgozza fel szociálisan.:-)

Borsay Márti írta...

Gondolod a bajusz meg a fingszag összefügg?:) Ja, nem, mert te bajusz nélkül is... szóval nem ettől függ.:)
Amúgy én csak az érzelmileg hozzámtartózókét viselem jól, az idegenekét egyszerűen felháoborítónak tartom. Talán mert intimebb, mintha hozzámértek volna, vagy valami ilyesmi.

Névtelen írta...

Jó hát persze, nyilván, de szerintem vicces az a szituáció, amikor mondjuk ott állsz 7 emberrel együtt valamilyen okból, és senki nem ismeri a másikat. És akkor megérzed a fingszagot. Nem mersz semmit sem mondani, ők sem. Bárki lehet a tettes. Ez azért engem megnevettet.
De a barátaimtól is csak a 3.-ig fogadom el 2 perc alatt. És az a kifogás sem érdekel főleg szélcsendben, hogy "szabadlevegőn vagyunk".:D
Mondjuk a fingás az csak a szarás előfutára, mint a földrengés a vulkánkitörés előtt. Tehát a hangsúly az utóbbin van. És én ezek szerint sokat affektálok.:D

Lényeg a lényeg: mossál fogat, egyél lovat, írjál sokat!;)
Én meg majd megpróbálom nem kommentálni. Max durrantok itthon egy korhatárost.:D

Borsay Márti írta...

mindjárt keresek neked valamit, várjál

Borsay Márti írta...

ezt

Weinmaster írta...

Tipikus ős-száj - új-száj
ős-száj, új-száj: kettősség, illetve egység ..
A bajusz atavizmus az újszájon, visszaütés az ős-szájat ölelő szőrzetre. A magyarok (mint már tudjuk: maya-magyar) ősi népek, ezért előszeretettel viselnek új-szájuk felett bajuszt. Nekem még nem volt bajuszom, mert nem nagyon nől (a mayák sem voltak túlzottan szőrösek).
A fing és a bajusz ilyen módon összefüggenek.. igazából mindkettő ősi emlékezet tárgyiasulása.

m eszmefuttatása itt nyer értelmet: az ős-szájat elhagyó légneműség tulajdonképpen az eszmei szarság, illetve az ős-szájat elhagyó szilárdság, illetve kevésbé szilárdság, tulajdonképpen a megtestesült fingság.. uff én beszéltem. (vajon melyik szájammal?)

Borsay Márti írta...

Néha mindkét száj egyszerre szól. (ha másért nem, figyelemelterelésből:)
Van az a mondás, hogy ne szólj szám, nem fáj fejem. Lehet, hogy valójában ebben is az ősszájra utalnak?:)