vasárnap, április 27, 2008

a pompomlány szerint

28 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hát ez kurva jó, pedig milyen szarul indult!!! Kedvencem!!!:D:D:D:D Te vagy a legjobb, mami!;D:D:D

Borsay Márti írta...

:)

Névtelen írta...

Bár mindent nem értek... De nem is érdekel, mert jóóó!:)
(szerintem minnél többet írok, annál nehezebb szóellenőrzés van, mrt most is pl olyan van, hogy az életben nem találom ki. szűr a rendszer...)

Névtelen írta...

a szünetnek vége kérjük foglalják el helyeiket, a játék állása:

Borsay Márti írta...

hm, mit nem értesz? Nem fogom megmondani, hogy mi az, ha nem érdekel, de engem érdekel, hogy mit nem lehet érteni.

dénes: hazai öngól után a vendégek vezetnek 0:1-re

Névtelen írta...

http://www.youtube.com/watch?v=qUZppD_Zd0s

itt az egyenlítési esély ...boccs nemtom hogy kell linkszerűen de ha beírod hogy Aranka szeretlek a székely gyerekeknél megleled

Borsay Márti írta...

köszi dénes, ez jó szám, nekem is kedvencem

Névtelen írta...

Hogy ez kinek szól, miért és kitől.:D

hadem írta...

Frappáns : )

Borsay Márti írta...

Márk, hát tudod, hogy az ötlet honnan ered, de aztán úgy láttam, hogy téged macerálni felesleges, úgyhogy inkább mindenkit macerálok:)

Árpi, köszi:)

Névtelen írta...

Most miattam leszel antiszociális?:D

Borsay Márti írta...

Nem, én olyan vagyok, mint mindenki más: ha másokat nem lelkesít az, amit én kizárólagosan marhajónak gondolok, akkor képes vagyok sértegetni és még megsértődn is:)

Névtelen írta...

Jó, de te jót csinálsz.:) De ha szart csinálnál, akkor:
1. nem sértődnél meg (mint ahogy én se szoktam:D)
2. a kutya sem olvasná, amiket írsz (mert szerintem akkor is amiket mondasz, azok a legjobbak), pláne nem ÉN.:D

Borsay Márti írta...

Akkor most ismét nagy megtiszteltetésnek érzem magam:)

(egyszer a férjemet akartam valahogy meghatóan dícsérni, és akkor sikerült azt mondanom: Drágám, én olyan nagy megtiszteltetésnek érzem magam!)

Borsay Márti írta...

Amúgy, én azért vagyok a képeimre büszkébb, mert azokat én találom ki, ezek a dolgok pedig, amiket leírok, ezek mind megtörténtek, én csak ott voltam, ahol történtek.

Névtelen írta...

Jó de szerintem egy képben közel sincs annyi, mint néhány szóban. És ahogy elmondod, az a fontos. Meg a képet úgy értelmezem, ahogy akarom, amit mondasz, az meg viszonylag zárt tér, és én szeretem a szép díszes szobákat.:)
Mostanában nem vagyok amúgy sem a fényképek híve (persze ismerek olyan embert [csak most nem ugrik be a neve:P:D], akiét szeretem nézni), mert mindig úgy érzem, hogy ha üzenete van, és nem csak azért van mert szép meg fasza, akkor mintha titkolni akarna valamit előlem. Szóval a fénykép sunyi.:D

Borsay Márti írta...

De, van szerintem abban is, csak az olyan, hogy magadból kell kiolvasni, amit a képen látsz, és ez több tud lenni, mint ami a képen konkrétan rajta van. A szöveg pedig szöveg, hát igen. ott kevéséb lehet mellébeszélni talán...de a fene se tudja.
Amúgy az írók azt mondják, (vagy lehet, hogy nem csak az írók mondják) hogy a legtökéletesebb kifejezőeszköz a zene. (Én hajlok rá, hogy elhiggyem, csak sajnos botfülem van, úgyhogy ezen a téren a finomságok és a részletek többnyire elmennek mellettem.)

Névtelen írta...

Jó,ez is ilyen szépen csengő szöveg szerintem, hogy a képnél szabadon szárnyal a képzelet. Hát mondjuk ott a piros szín, arról eszembe jut mondjuk a tűz... De ennyi erővel a beszédnek is minden szaváról asszociálhatunk bármire (erővel = Star Wars...:).
Én a beszé barátja vagyok, mert az elég gyors ehhez a felgyorsult világhoz. És nem bánom, hogy ilyen.:)

Borsay Márti írta...

Igen, igen, van valahol egy olyan bejegyzésem is, amiben az asszociáció szadaságát fogalmazom meg egy mondatban, így: Ha akarom bármiről eszembe juthat bármi.
És ezt tényleg bármivel lehet, képpel, szöveggel, zenével...fene tudja, még veled is!:)

Egy szó mint száz, én mindenben érzem ennek a szabadságnak a lehetőségét. (Élni nem mindig tudok vele, de megsejtettem, hogy van ilyen:) )

Névtelen írta...

Meg én a helyedben a szövegedre lennék büszkébb, mert az, hogy abban vagy jó, az azt jelenti, hogy olyan versenyben nyersz előkelő helyezést, amin sokan indultak.;) Fotózni meg csak sapka-sálas emberek szoktak, meg akiknek nincs lábuk. Bár ez az utolsó mondat hülyeség volt, de különben túl rövid lettvolna a komment, nem érte volna meg elolvasni.:)

Mácsai Ferenc írta...

Köszönöm Márk! Sokféleképpen lehülyéztek már, de így még nem, a legötletesebben Hajdrák Timi tette, igaz
Ő is fotós . Most az egyik legjobb barátom. :)


sdhszuua

Borsay Márti írta...

Kedves Marcó:), aranyos vagy nagyon, jól esik a dicséret, de sajnos vissza kell utasítanom. (Ennek ellenére azért nyugodtan dicsérj meg máskor is légyszi:)

Feri, mostmár akkor halljuk, hogy hogyan!

Mácsai Ferenc írta...

Azt nem lehet csak úgy elmesélni, mert túl személyes.:) Inkább azt mesélem el hogyan sikerült a főnökömet, mert nem hiszem hogy valaha is ide keveredik. Szóval vitatkoztunk a dohányzóban és a főnököm azt mondta, hogy a tengelyvéggolyók beékelődtek a hüvelybe és ezért romlott el a gép.
Én azt válaszoltam, hogy szerintem a támpecekrecerugó akadt ki, és az okozta a bajt. Mire a főnököm: Ja, persze, de hülye vagyok, hogy erre nem gondoltam. Erre én fel pattantam a székről, kezet fogtam vele, és csak ennyit mondtam: Én meg Mácsai Ferenc vagyok.

zszspms

qcjdeue

Borsay Márti írta...

Ezt már mesélted, Feri.
Inkább mégis a Tímeásat mondd el, amikor rólad derül ki. (Nem baj, hogy személyes, engem nem zavar:) És még azt is mondd már el, hogy mi a helyzet istenes világképeddel, mert ezzel a sztorival már régóta tartozol.

Mácsai Ferenc írta...

-Kisfiam, vegyél nekem egy telefont.
-Minek az magának mama, ott a vezetékes azt sem használja.
-Mert a templomban mindenkinek csörög a telefonja, csak nekem nem.

fjkogmjo

Borsay Márti írta...

Én nem vagyok türelmetlen, de ez már az?:)

Névtelen írta...

http://www.youtube.com/watch?v=muP9eH2p2PI
Te jutottál eszembe a youtube sztárokról és a szövegről (a szövegről konkrétan ez a videó).

Borsay Márti írta...

köszi, tetszik:)