vasárnap, április 13, 2008

forrás


6 megjegyzés:

Mácsai Ferenc írta...

Ezt nem értem. Gondolom, nem képrejtvény.

epwwdb

Borsay Márti írta...

Nem, ez egy elég konkrét szimbólum, egy éppen ejakuláló péniszre lehet róla asszociálni, ami éppúgy forrás (sokmindené, például az életé a gyönyöré) mint konkrétan ennek a lámpának a fénye a sötétben.
És még arra is gondoltam, hogyha Éva lába között ábrázoltam már egyszer a fény forrását, akkor ebben a formában is szép gondolat észrevenni.

Névtelen írta...

Hát nem tudom. Én nem asszociálnék rá, velem még nem esett meg, hogy a hímvesszőből annál 5x vastagabb sugár tört elő.:D

Borsay Márti írta...

ezt mondhatná a lámpa is, oszt látod, mégis!:)

Mácsai Ferenc írta...

Hogy őszinte legyek, gondoltam rá, de nem gondoltam, hogy ezt akarod vele mondani, pedig a Te képeidnél fontos a szexualitásra utalás.


bmrjfb

Borsay Márti írta...

már nekem is feltűnt ez!:)