szombat, augusztus 05, 2006

jeles nap

Meglátogattam Kutna Horán egy csontkápolnát, ahol minden dísz eredeti, valaha élt emberek csontvázából volt készítve, medence csontok, lábszárcsontok, koponyák..
az élet múlandóságára, egyedül a becsületes élet emlékének örökkévalóságára emlékeztetve - az alkotó szerint. Aztán ebédhez ugyanott rendeltem végre (régóta érdekel) egy rakvicska nevű süteményt (koporsócska), száraz, üreges piskóta tejszínhabbal és kakaóporral.
Ez szarul hangzik, szarul néz ki és szar.
Bátornak gondoltam magam.
.
A középiskolai fizikaórákon sosem figyeltem, a tanárt szerencsétlennek tartottam, aki egyszert azt találta mondani, hogy aki 30 éves koráig nem ért el semmit, az már nem is fog. Pancser. 18 évesen ez éppúgy nem érdekelt, mint a fizika.
Most viszont 31 lettem és eszembe jutott.
Mondjuk, még megpróbálhatok jó lenni.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

A legy jo 30 utan mindhalalig.

Névtelen írta...

Kivanok en is mindent ami eddig nem lett meg. Meg meg sokkal tobbet.

Borsay Márti írta...

Tehát,
a boldogsághoz elgendő:
légy legyen
légy
legyen
legyetek
legyeink legyenek