szombat, december 01, 2007

interjú magammal

A múltkor azt képzeltem el, hogy interjút adok, és éppen a honvágyról kérdezgetnek. Felveszem a nem örülök ennek a kérdésnek arckifjezést, mert ez olyan sablonos és ötlettelen, azon kívül nyilván valami megható választ várnak. Hát nem, olyanom nincs! - határozom el, és mindössze azt felelem: Nem. Erre a szóra sohasem gondolok.
Aztán eszembe jut, hogy egyszer azt figyeltem meg, hogy boltba menet mindig a sarkon álló irodaház falához simulva közlekedek, pedig széles a járda. Egy idő után gondolkozni kezdtem azon, hogy miért csinálom ezt. Eleinte arra gondoltam, hogy az eső miatt , mert ott nem annyira ázni, és nekem sosincs esernyőm, de ez nem volt igaz, jó időben is mindig a falhoz simultam. Akkor próbáltam direkt középen, vagy a faltól távol, jobbszélen közlekedni, ez így jó volt, de amikor elfeledkeztem magamról, mindig a falhoz simulva találtam magam.
Aztán rájöttem, hogy a benzinszag miatt van az egész, ami a mélygarázs szellőzőiből, a ház széle mellett száll fel. Pont olyan szaga van, mint a mi Ladánknak otthon. -de ezt nem mesélem el.

Nincsenek megjegyzések: