kedd, december 18, 2007

téli rege


A google vers lényege: A privát levelezésem mellett felbukkanó, valamennyire a témához kapcsolható (Elvileg. Gyakorlatilag sokszor vannak nagyon távoli lövései,"asszociációi") reklámlinkeket használom.
Ezekben az a jó, hogy változnak, a kombinációk nagy része csak egyszer jelenik meg, és ha találok olyat, ami számomra jelent valamit az összekerülés értelmetlenéségének szórakoztató élményén kívül, akkor azt kiválasztom, kivágom, dokumentálom, elnevezem, és a magaménak tekintem, pont úgy, mint egy általam készített, a valóság egy részletét ábrázoló fényképet.

9 megjegyzés:

Névtelen írta...

Tudod-e, hogy a nevednek mi az anagrammája?:)
Sary barátom! :D (Az én nevemnek egyszerűen nincsen, engem nem könnyű kijátszani.:D) Bár tudom, hogy már ti vagy, nem ta.
Mellesleg van még olyan is hogy "kendőszarás".:-)

Borsay Márti írta...

Ó, ez jó, tényleg, én magamból a Satábor Mary-t raktam ki, ami jóval értelmetlenebb, de azért kicsit vicces.
Szerintem a tiédből is lesz, olyan nincs, hogy nincs, keresek. Vagy a nevemre vegyelek?:)

Névtelen írta...

Én nem találtam, de bátraké a szerencse.:-) Remélem a Sary-t úgy ejtetted ki magadban, ahogy "kell"/"meg van írva".;)

Borsay Márti írta...

én Sárinak olvastam, gondolom rosszul csináltam, de nem érdekel:)

Névtelen írta...

A Sári a lehető legmesszebb van a megoldástól.:-) Kicsit angolos, kicsit magyaros a megoldás, szerintem tudod te azt, csak "túráztatod a motort" (de utálom ezt a kifejezést).:D
Na de ne "offoljam" már szét a blágod!:D
(Erről jut eszembe, suliban ezt hallom afolyosón: "... asszem a következő órát szkippelem..." Mi les így velünk?:D)

Borsay Márti írta...

Látom gyermekké tettelek, marcó:)
semmiféle szarozás nem lesz itt, megyünk aludni,és kész.
jó éjt!:)

Névtelen írta...

Úgy biz. Jó éjt Márti néni!

Borsay Márti írta...

Kedves Márk, sajnálattal kell közölnöm, hogy újabb értelmes személy nem jött ki belőled tényleg, (én jelenlegiben sem vagyok biztos!:) viszont alapítottam belőled egy céget.
Ez egy nagy hagyomámyokkal rendelkező, orosz érdekeltségű gazdasági munkaközösség. Nem árulom el, hogy mivel foglalkozik, de így hívják: Hereczár gmk

Névtelen írta...

Szákre blő! Gondoltam amúgy.