péntek, május 04, 2007

válasz nekem

Olyan érdekes az, hogyha az embernek valamilyen kérdése van, akkor valahogy érkezik rá valahonnan valamiféle válasz is. Tegnap meséltem éppen nektek, hogy a krematórium motolnál van egy kávézó, ahol bon-bonok és ajándékcsomagok...
Erre, képzeljétek el, hogy tegnap találkoztam Timivel, aki megint vizsgázni jött teológiából és most megkérdeztem, és azt mondta, hogy ezúttal az örök életből "felelt" -ami szintén tetszett nekem, de most nem ezt akarom elmondani- utána pedig azt, hogy idefelé a vonaton egy cseh nővel utazott, aki unalmában elpanaszolta, hogy az anyja nemrég meghalt, és rémes végrendeletet hagyott hátra, egyrészt azt kívánta, hogy az orvos lánya, (ez a vonaton utazó nő) a halála után szúrja át a szívét, mert semmi kedve feltámadni, másrészt pedig, hogy a temetés után feltétlenül üljenek be mindannyian megenni egy süteményt. Ezt az utóbbi kérését örömmel teljesítették is. Szóval felmerült, hogy lehetséges, hogy valamiféle hagyománya lehet errefelé a temetés utáni édessel búsulásnak.

Nincsenek megjegyzések: