vasárnap, május 06, 2007

mai élmény

Az igazán kedvenc cseh szobrászom David Cerny. Egyrészt azért, mert ő a másik, akit "ismerek", másrészt mert nagyon találóan vicces dolgokat csinál. Szerintem róla már meséltem valamikor korábban, most azért szedtem megint elő, mert egy olyan kortárs galériában jártunk, ahol tőle is volt szobor, méghozzá az egyik kedvencem.
A létra tetején egy lyukba lehet benézni, ahol zenés videóinstalláció megy, és mindezt egy ilyen körtefás lugasban lehet megtenni. Nagy élmény volt!
Mindjárt megeresem a videót is, amit a lyukban adnak, addig nézzétek meg, hogy mindketten becsülettel felvettük a kortárs kíváncsi polgár pózát, aki egy kis szaftos pletykáért bármilyen seggbe hajlandó belenézni. (úgy értem gátlástalanul beletolakodni más privát szférájába- legalábbis én így értettem az egészet)

Ezen a linken: http://www.davidcerny.cz/cz/ritolezci.html alul meg lehet nézni a kis részleteket (két, fülbevalós öreg pasi Queen-re eteti egymást)


Nincsenek megjegyzések: