szerda, február 21, 2007

isteni hely

Ma megint a kozis (Ide kerestem a linket ahhoz a bejegyzésemhez, amikor erről meséltem, de egyszerűen nem találom. Azért remélem emlékeztek, a tőgyes kocsmáról van szó*) helyen voltunk, de amilyen balszerencsénk van, átépítették az egészet. A pincébe került a pizzéria helyére a cicimutogatós rész, fent pedig csak egy konszolidált kocsma, és azon túl, a vécé előtt elhaladva a szokásos kandallós étterem maradt.
Már éppen búsúlni kezdtem volna, hogy ezentúl vége a szürreális élményeknek, amikor sürgősen pisilnem kellett, ezért ellátogattam a felújított toalettek egyikébe:
divatos mozaikcsempe mindenhol, széles ajtók, tágas terek, hatalmas tükrök, és(!) mozgásérzékeléssel összekötött világítás.
Ez így rendben is volna.
A kedvenc részem az volt, hogy a kagyló fölött guggolva háromszor is csak intenem kellett ..és lőn világosság.
Isteni egy hely, én mondom!

*közben meglett


Nincsenek megjegyzések: