péntek, február 16, 2007

mi közöm Báthory Erzsébethez

Valakinek már meséltem, de akinek nem, annak most mondom, hogy holnap a barrandovi filmstúdióba megyek, mert kerestek olyan lent említett brigádnyikokat magyar hanggal, akik párbeszédeket produkálnának háttérzajként egy Báthory Erzsébetről szóló filmben.
Gondoltam jelentkezem, mert ilyen helyen úgysem voltam még, és mivel háttérzajról volt szó, gondoltam valami pusmogásra gondolhatnak csupán, és el is képzeltem, hogy a névből ítélve ez csakis egy kosztümös film lehet, és nyilván valami bálos, intrikus környezetben kell mindenféle női csacsogást imitálni. Legyintettem is: mi az nekem!
Aztán, gondoltam mégiscsak megnézem, hogy ki is volt Báthory Erzsébet, hogy majd okosan unott képpel nézhessek az instrukciók előadása közben, és hát ilyeneket találtam: vérgrófnő, egy szadista elmebeteg, aki 600 szűz lányt mészárolt le és a vérükben fürdött..
A bálos-intrikás elképzelésem helyett rögtön szűzlányos, menekülős sikoltozások úsztak a képbe.
De hogyan fogom én azt megoldani?

(majd holnap, vagy azután elmesélem)

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

nagyon nevettem.
zsolt

Borsay Márti írta...

Örülök, hogy így alakult:)