csütörtök, december 11, 2008

randevú

Ezt ragasztottam ma az oviban.
A4-es méret, kartonkép.

8 megjegyzés:

Névtelen írta...

stílszerűen: állat!

hadem írta...

Licitálnék rá. 5000 HUF

Névtelen írta...

jó, ha holnap este 10-ig nem kell másnak jobban, akkor ennyiért a tiéd lehet, hadem:)

Névtelen írta...

randevú című, A4es kartonkép 5000-ért
először


(vicces, mert először érverésvezetőt írtam, az meg a szív volna ugye, ami szintén én vagyok:) jaj nagyon megható, zsebkendőket elő! :)

Névtelen írta...

randevú című, A4es kartonkép 5000-ért
másodszor

Névtelen írta...

randevú című, A4es kartonkép 5000-ért
harmadszor

Kopp, kép leütve, boldog tulajdonos: hadem
Gratulálok!

(részleteket majd skypeon megbeszéljük)

Névtelen írta...

Én adok érte 10 000-et. :)


ion-se

Borsay Márti írta...

valóban megérne 10-et is, sőt, de a kép mostmár hademé, őt lehet ostromolni