hétfő, december 15, 2008

ezt nézzétek meg: Gergő Borlai Double Handed Drum Solo

6 megjegyzés:

Mácsai Ferenc írta...

Nagyon állat. :)Így rángatni egy nőt ... :)

Perge

Névtelen írta...

Nem az a lényeg, ez a video a teremtésről szól.

Mácsai Ferenc írta...

Annyi mindent látok én ebben, de a teremtést nem. :( Esetleg ha kicsit bővebben kifejtenéd?

clumm

Borsay Márti írta...

Egyrészt: A mű (akármilyen mű) teremtésére gondoltam, ahol az alkotó közvetítő elemként, csatornaként vesz részt az alkotás folyamatában, az ihlet és a mű máshonnan érkezik. Azért is mondtam rá ott, hogy Isteni.
Másrészt pedig azért teremtés, mert "Isten a maga képére teremté az embert." (Itt pedig bábból lesz dobos, dobos által.)

Mácsai Ferenc írta...

Nem tudom, Márti. Nekem amiről Te írsz egy kicsit belemagyarázásnak tűnik. Nekem ez inkább a női-férfi viszonyról szól. Az együtt működésről, a női kiszolgáltatottságról, meg ilyenek.

Borsay Márti írta...

Ahogy gondolod, Feri.
Szerintem ez egy alkotói vallomás, nem is akármilyen.