kedd, december 09, 2008

a poén

Figyelj, ez a Tropic Thunder film kibaszott vicces! Például szerepel benne az Iron man, mint Tamás bátya, ez is marhajó, de a kedvencem az az, hogy a szerepe szerint köcsög producert Tom Cruise-szerűre maszkírozták. Nagyon finoman hasonlít csak, mert összességében egy dagadt, kopaszodó töpszli, de például az orra tökre olyan. Marhanagy köcsög a fickó, és ahogy táncol, attól be kell szarni. Pont olyan, amilyennek a Tomot civilben gondolnám. Öregem, gondolj bele, hogy mekkora pofon ez a Cruise-nak, ha veszi az adást! Baromijó!

Te, pillanat, várjál.
Fú, megnéztem az imdb-n, és ez a köcsög tényleg a Cruise, basszus!
Na kár, pedig mekkora poén lett volna!

11 megjegyzés:

Névtelen írta...

Tipikus.:D:D:D K**urva jó!:)

Ez kurva nehéz lehet, én 19 évesen nem tudnék így pattogni ennyit és még énekelni is hozzá:
http://www.youtube.com/watch?v=ubLghLMhJEY

exisms

Borsay Márti írta...

Szerintem ők csak énekelnek, az ugrálás az playbackről megy!:)
A Békedal az persze marhajó, mint a Feketeország általában. Rég láttam, úgyhogy most örültem neki!

Névtelen írta...

Ja, sejtettem, hogy ilyen márkabuzi vagy.:)

Borsay Márti írta...

ja, az vagyok, márkka :)

Borsay Márti írta...

nekem ez is nagy kedvencem: http://www.youtube.com/watch?v=qNfETudxbD8&NR=1

Névtelen írta...

Nekem csak az, amit mutattam. Nem szeretem az ilyen előadásmódot. Frakkban.:)

agratize (de kemény:D)

Névtelen írta...

nebassz, a labdasnál is frakkban vannak'

synalot sin a lot

Névtelen írta...

De ott legalább mozognak, és nem katonásan gitároznak egy széken.:)

Névtelen írta...

három széken!, áh nem figyelsz rendesen

moriz

Névtelen írta...

Annyira át van itt rendezve a külalak, hogy kissé el tévedtem. :)


trysi

Névtelen írta...

azért örülök, hogy idetaláltál

moteri