kedd, december 30, 2008

fiók


fiók from Márti Borsay on Vimeo.

7 megjegyzés:

Márk írta...

hogy merted?:D

Borsay Márti írta...

Arra a kék cicanadrágos-ágyonállósra gondolsz? :) Szerintem az a sorozat legértékesebb darabja, mert annyira pontosan benne van egy ilyen kiskamasz (12-13 éves vagyok ott kb) elképzelése a menőségről és a szerinte oda vezető legrövidebb útról. Szerintem mindenkinek van ilyen képe magáról, csak nem mindenkiről készült el.:)
Na és nekem azért is tetszik, mert rá kellett jönnöm, hogy a lényeget tekintve nem lettem másmilyen.

Márk írta...

Nem.
EZT hogy merted?:D

Borsay Márti írta...

Ja, akkor egyszerűbb a válasz: szerintem ez egy remek ötlet:)
(és persze csak úgy hiteles, ha magáról csinálja az ember, máson röhögni nem kihívás:)

Névtelen írta...

Kár hogy kihagytad azt a végén belógó babakezet...azzal lehetett volna még mit kezdeni
qudednes

Borsay Márti írta...

Lehet, de nekem ott arról nem jutott eszembe semmi ebbeillő. Te hogyan kapcsoltad volna hozzá?

Márk írta...

riinkarnésön.;)