vasárnap, március 23, 2008

szlogengyár

generated by sloganizer.net

11 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ez rohadt jó!!!:D
Nekem sajnos csak egy Start the day with Herczeg Márk jutott.:)

Névtelen írta...

Egyébként a The borsay marti people-re gondoltam.:D

Mácsai Ferenc írta...

mácsai ferenc will do anything for you.
Jó játék.:)


cntdwjbt

aureliano írta...

"Aureliano - Think different!"

aureliano írta...

"Aureliano - Think different."

aureliano írta...

Persze csak egyszer mondta, én mondtam véletlenül kétszer.

Mácsai Ferenc írta...

Hééj. Nem ér cserélgetni, így nem fair.


rcyds

Borsay Márti írta...

Nem én cserélgetem, hanem az a szkript, amit a posztba másoltam. Olyan félpercenként lecseréli magát. Jó, mi? Én már nem is kellek ide:)
Kellemes húsvétot mindenkinek!

Mácsai Ferenc írta...

De igen!:)

dulqhc

Névtelen írta...

asszondaja It's my Kovács Dénes de aztán rájöttem hogy angolul beszél akkor asztmondta hogy WHO WOULDN'T FIGHT FOR DÉNES KOVÁCS..he?
reanevoi rénivoj ez oroszul asztjenetei hod vonyít az eső

Borsay Márti írta...

Érdekes és jellemző, hogy mindenki gyorsan magára lesz kíváncsi, miközben az ÉN reklámomat nézi! Itt valami nem stimmel.
(amúgy ide is úgy került, hogy valakitől kaptam, aki magát reklámozta és nekem felkeltette az érdeklődésemet, eképp:)