kedd, március 18, 2008

dilemma


Történt egyszer, hogy ezzel a képpel belekerültem egy könyvbe. Úgymond meghívtak bele. Hát mentem. Igazából nekem sok fáradságomba nem került, csak el kellett küldeni egy nagymértű fájlt, és meg kellett adni a személyes adataimat, leginkább például a nevemet. Kikötés volt, hogy valódi név kell legyen. Ez semmiségnek látszott, én szót fogadtam: megadtam, töltöttem, küldtem.
Egyszercsak jön egy levél, hogy gond van.
Milyen gond?- kérdezem. Azt mondja, a nevem, azaz, hogy Trencsényiné Borsay Márta Krisztina, nem fér ki a tartalomjegyzékben. Nem lehetne valamit csinálni?- kérdezi. Szedjétek kisebb betűvel, nem gond. - felelem. De az úgy nem jó, zavarná a dizájnt.-így a válasz. Hát akkor, mire gondolsz?- kérdezem. Hát, esetleg kihagyhatnánk belőle valamit. Melyik részhez ragaszkodsz igazán?

5 megjegyzés:

Mácsai Ferenc írta...

Az alsógatyához, de ahhoz nagyon. :):)


mgaurl

Borsay Márti írta...

Hejj, csak a kép az enyém, a gatya nem!:)

veratska írta...

:) képzeld, pont tegnap vettem le ezt a könyvet a polcomról, és akkor fedeztem fel, hogy benne vagy te is. és roli is!
és akkor itt látom, hogy pont most jutott eszedbe neked is.. örülök :)
spuqgyri!

vera fehér írta...

ja igen, én vagyok a veronika.

Borsay Márti írta...

Ez tök jó!:) puszillak Verotska