péntek, március 14, 2008

aranyhal

Ebben pedig arról fogok mesélni, hogy Az öreg halász és a nagyravágyó felesége mese kapcsán feltett kérdésemre, miszerint: Ti mit kívánnátok az aranyhaltól? miféle válaszokat kaptam.
Dávid rávágta, hogy aranyat kérne tőle. Aztán hozzátette, hogy de nagyokat ám! Amáta egy kutyát kérne tőle. Marci azt mondta, hogy előbb gondolkozni szeretne, utána pedig azt, hogy nem is tudna tőle semmit se kívánni, mert neki otthon mindene megvan. Én pedig azt gondoltam, hogy pont olyan gyereket kérnék tőle, mint amilyen te vagy.


18 megjegyzés:

Névtelen írta...

Neked minden frappáns válaszra van egy még frappánsabb válaszod?:) Hihetetlen!:D Pont olyan óvónénit kérnék az életembe visszamenőleg az aranyhaltól, mint amilyen te vagy.:D Bár én 4 évesen nem tavat festettem, hanem mocsarat. Nem festékkel.;)

Borsay Márti írta...

Én ebből űzök sportot, te meg a szemtelenkedésből. És ezzel már meg is érkeztünk oda, hogy elmesélhessem végre a Frantisek Skala-t.

Névtelen írta...

Igen, és élsportoló vagy hálistennek!;-) Én meg lelkes amatőr.:-)
Viccet félretéve, nem jellemző, hogy valaki a fényképezőgépet és a szavakat ilyen jól tudja használni egyszerre. Nem is tudom melyik megy jobban. Nem is érdekel, te gondolkodj, ne én!;-)

Mácsai Ferenc írta...

Ezt nem Én mondtam, Én Márk feljebb olvasható véleményétől teljesen elhatárolom magamat. Fényképezz, és írj ... :):)


gucrz

Borsay Márti írta...

Nézdmár, a Márk is sokoldalú: hízelegni is tud!:)

Köszi Feri, gondoltam, hogy ezt nem bírod ki szó nélkül:)

Névtelen írta...

most mi van, meg vagyunk sértődve valamin?:D Csak vissza kell olvasni az esti isin, és látható, hogy amúgy is mennyit nyaltam már. És be kell, hogy valljam, joggal.;-)

Borsay Márti írta...

Na, jól van már! Megbocsájtok:)

Névtelen írta...

"Nem kell a mocskos pénzed.:O" :D
na minden jó ha a vége jó.:) (egyébként a szóellenőrzésbe azt kellett beírnom most hogy wzmbzm :D)

Borsay Márti írta...

Az nem úgy van, hogy "Tartsd meg az aprót, te mocskos állat?"
Valamelyik Denisz a komisz filmslágerből. Persze nem felétlenül. Máshol is simán mondhattak ilyet, parasztoroszlánnak lenni nem kihívás:)

Névtelen írta...

Egyetértek. Sőt egy idő után zavaró a folytonos üvöltözés. Magyarországon ma ez az alternatív/underground, hogy ha konfliktus van üvöltenek. Vagy ha nincs, már akkor is. Gondolok itt a Kapa és Pepe filmekre.

Borsay Márti írta...

Helyes, Marcózd csak te magad, én ugyan nem foglak többé!:)

Igen, olyan műbalhés, életszerűtlen megoldások ezek, én sem szeretem a céltalan ordítozást, meg a jópofaságból trágárkodásokat sem. Persze ha én csinálom, az más tészta.

Névtelen írta...

Jogos. Ha meg az a Bukowsky akkor jópofaságból csinálja, de amerikai, elnézzük neki.:-)
Ha meg én csinálom akkor élet szaga van.:-)

Borsay Márti írta...

Nekem a Bukowskié bejön, hitelesnek érzem. Csak nem olvasol tőle valamit?
A magamé néha csalás, én hangosan nem is nagyon mondok csúnya szavakat, inkább csak gondolom őket, és néha leírom.
A te trágárkodásodról még nincs képem. Nem csinálsz egyet?:)

Névtelen írta...

Hát van egy, igazából a haverom érdeme, de én csináltam a képet. Ha gondolod elküldöm e-mailben...:-) Az kifejezi szerintem.
Bukowskitól még nem olvasok semmit, előbb befejezem az Asimovot (tudom hogy sci-fi meg gáz, én se szeretem a sci-fit, csak az övét, mert olyan pozitív jövőképet fest, jó tudni, hogy nem hal ki az emberiség, hanem benépesíti a világegyetemet:D).

Névtelen írta...

Én szabadságot kérnék tőle. Pont. És beírni a wiamu-t kellett.

Névtelen írta...

Én egy cleveland steamert kérnék tőle.:-)

Borsay Márti írta...

Azért a Mikulásnak is hagyjatok valamit!

Névtelen írta...

Felőlem ő is adhatja azt. Szerencsére nem ingatlan.:D