péntek, január 04, 2008

mérleg 30+

Firenzében jártunk, amikor váratlanul egy magyar turista-csoportba botlottunk. Csupa fiatal tartozott közéjük, akik egyszer csak azt mondták, ismernek itt egy Dunaújváros nevű, alagsori szórakozóhelyet, menjük el velük mulatni. Már ezer éve nem mulattam idegenekkel. Illetve, valójában soha. Éppen ezért kedvet éreztem hozzá, hogy elfogadjam a meghívást. Na meg azért is, mert ők olyan barátságosnak tűntek, én pedig évek óta -a magam számára is- olyan barátságtalannak, és hirtelen úgy tűnt, hogy mindez talán csak elhatározás kérdése.
A bejáratnál piros trikót kell viselni. Ez volt a feltétel.
Ott álltunk a bejáratnál, Zsoltin térdig érő szövetnadrág szövetzakóval, a haja göndör és hatalmasra tupírozott. Mellette én, piros tirkó felett fehér trikóban.
Az ajtónálló rámnézett, az ujjával intett, hogy nem. Akkor felemeltem a fehér trikót, erre rábólintott, majd azt mondta: a jegyeket kérem!
Milyen jegyeket? Nem mondták, hogy jegy is kell! -méltatlankodtam. Ő csak nézett.
Mondom neki, kicsit közelebb hajolva: Oké, megfoghatja a fenekemet. Egyszer.
.
Na jó, értem. Szóval, hol lehet jegyeket venni?

5 megjegyzés:

erdővidék írta...

Grat. Jó ez a mérleg. Sőt. Szeretem, ha az embernek van önkritikája.
Megtudnád nekem válaszolni, nőként... csak azért, hogy többhelyről érkezett vélemények szerint tudjak véleményt alkotni a férfitársaimról: miért jó, egy teljesen idegen nő fenekét megfogni?? Főleg úgy, hogy ez a mottó: OK. Megfoghatod a fenekem!

Borsay Márti írta...

Én úgy képzelem, hogy izgalmas dolog lehet megfogni egy feneket következmények nélkül, pláne ha az valamiért vonzó. Magam is tennék ilyesmit olykor idegen fenekekkel.
Ezt azt élmény gondoltam felajánlani jegy helyett.
Persze főleg a spórolási lehetőség miatt. hihi

erdővidék írta...

Persze. Tökéletesen értem az izgalom kérdését. Sőt! Be is vállaltam akkor, mikor még én is azt gondoltam, hogy az én fenekemet is megfoghatná más. Úgy izgalomból. A következményeket vállalva... Ami nem világos számomra, ha valakinek nincs kurázsija bevállalni, hogy megfogná azt a bizonyos feneket, akkor...miért van rá igénye? uram bocsá... Tudod, ilyent is hallottam, 10 évvel ezelőtt. (Anno 10.000 forintnak elég nagy értéke volt!) Adnék 10.000 forintot ha engedné...

Borsay Márti írta...

Úgy értem a következmények-nélküliséget, hogy ezt nem valaminek a kezdetének szánnám, nem akarnék feltétlenül beszélgetni, vagy barátkozni az illetővel. Csak fenékfogásnyira érdekelne, és aztán az élménnyel mennék is tovább. Persze pofoncsaphatna, ezt a kockázatot nem lehetne elkerülni. Valójában még sosem fogtam meg teljesen idegen feneket, de azért elméletileg foglalkoztat a gondolat.

Hogyha nincs kurázsija bevállalni, hogy megfogá, akkor miért van rá igénye? Hát, erről az az eset jutott az eszembe, amikor egy görög (?) férfinak a szomszéd kecskéjét kellett feleségül vennie, miután a gazda rajtakapta őt (szó szerint, hihi). Biztosan megkérhette volna tisztességesen is a kezét, hogyha erre vágyik, dehát..


Pénzzel a pofonokat és a félreértéseket szándékoznak elkerülni.

A 10EFt-os kérdés neked szólt?:)

erdővidék írta...

Értem!
Persze a kérdés úgy foglalkoztatott, hogy próbálom megérteni az Emberek gondolkodását...választ találni a miértre!
Nem! Az említett összeget nem nekem ajánlották.
Én elfogadtam volna a pénzt, és vissza adtam volna 10001 forintot... hogy kezeltesse magát.
Köszönöm.