vasárnap, január 20, 2008

Írország

Ma Írországba kirándultunk ismét. Mostanában szinte minden hétvégén oda kirándulunk. De én élvezem, mindenem a harsány zöld. (stb)
Jó lehet itt fűnyírónak lenni! -ezt szoktam gondolni.
Ma is sokáig álltunk a dombok közt, ahogy szoktunk. Most a szélben. Melegen fújt a szél.
Amikor meguntuk, akkor arról álmodoztunk a Vozovna Motol megálló felé menet, hogy milyen jót lehetne Írországban egy kockás pokrócon pikinikezni. Idefelé beugranánk a Billába, vennék egy pár sajtos croissant-t, valami innivalót is talán, aztán letelepednénk itt, a fűre és meguzsonnáznánk.
Aztán megjött a 10-es, és hazavillamosoztunk.
Kár, hogy mindig csak rossz időben jöhetünk. Jó időben Írországot ellepik a golfosok.


4 megjegyzés:

Weinmaster írta...

Szép lehet.. mi Sikaratahatoába járunk, no nem busszal,.. biciklivel. Rengeteg ott a krumpliföld, .. megállunk, krumplit sütünk, megesszük és hazatekerünk..
:) Imádom a bejegyzéseidet, már függő vagyok. Ha valami jót akarok olvasni, idejövök böngészni és feltöltődni..
üdv -W-

Borsay Márti írta...

Márpedig Írország létezik!;)

Mácsai Ferenc írta...

Na látod, a Weinmaster is megtalált. Pedig Ő sokkal olvasottabb mint Én. És még helyesen is tud írni, nem úgy mint Én. :):) Úgyhogy talán újra kéne értékelned az íráshoz való viszonyod.

Borsay Márti írta...

Feri, pszt, még elijesztesz!:)