hétfő, október 30, 2006

hipochonder

-Képzeld, az előbb kifújtam az orrom, és nagy durranást éreztem a jobb fülemben. Aztán annyira elszédültem, hogy le kellett feküdnöm.
-És most hogy vagy?
-Először arra gondoltam, hogy kilyukadt a dobhártyám, és meg fogok süketülni. De mostmár jól vagyok, a jobb fülemre teljesen tisztán hallok.
-Örülök neki!
-Én is. Csak most szorongok, nem merem már kifújni az orrom többé.
-Hát próbáld meg, de óvatosan.
.
.
.
(pár perc múlva)
- Szerinted lehetséges orrfújástól agyvérzést kapni? Vagy észrevenni az ilyesmit?
- Remélem nem kaptál.
- Igen, én is, de olvastam valahol, hogy nem szabad úgy orrot fújni, hogy befogjuk közben az orrunkat. A nyomás miatt, ami így a fejünkben keletkezik. Merthogy az veszélyes. Csak már nem emlékszem, hogy konkrétan milyen súlyos problémákat okozhat. Nem tudod esetleg?
.
.
.
(újabb pár perc)
- Csak tudnám, hogy akkor hogyan kell! Hogyan lehet úgy orrot fújni, hogy közben nem fogjuk be?
Figyelsz rám?

Nincsenek megjegyzések: