kedd, október 31, 2006

mámor

Kicsit sötét volt már, nem láttam pontosan, de úgy tűnt, hogy bőr irattáska volt a kezében, világos nadrágot és sötétebb bársonyzakót viselt. Ősznek és kissé kopaszodónak találtam, bár lehajtott fejjel botorkált, leginkább csak a tarkóját láthattam.
Lépett kettőt bizonytalanul előre, aztán lendületesen elindult, mintha jobbra hordva a járda széle felé, aztán hirtelen lelassított, iránytmódosított, majd újra határozottan és lendületesen haladt tovább.
Vagy tudós, vagy részeg, állapítottam meg. Milyen érdekes, hogy van olyan nézet, ahonnét ez összekeverhetőnek látszik! Kuncogtam, lassítottam és iránytmódosítottam én is.

---------------------------------
Mai zenénkért köszönet zenyitnek! Timo Maas: Pictures

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Egy ideig egy kutatóintézetben voltak az irodáink, ott mindennap lehetett látni ilyen alakokat. Félregombolt zakó, mindkét zsebben vastag köteg újság, egy összebefőttesgumizott Sanyó (ejtsd betűszerint) a bal fülben, a szem elé tíz centire tartott könyv, és mentek előre a hatalmas kertben a járdán az ebédlő felé, egyszer sem tévesztve. Valaki azt mondta, van beépített radarjuk.

Borsay Márti írta...

Hülye járások Minisztéruma:

-Jó reggelt. Elnézést, hogy megvárakoztattam, de attól tartok, a járásom egyre hülyébb
és lassabban érek be az irodába.
Noshát, öhm, miről is lenne szó?
-Őh, hát, uram, é-é-énnekem lenne egy hülye járásom és
szeretnék állami támogatást kérni rá, hogy fejleszthessem.
...
(Monty Python)

Nem ott járt esetleg?

Borsay Márti írta...

Amúgy, ráismertem ám, hogy a Lukács Béláról van szó!