vasárnap, szeptember 10, 2006

beshodrom, megjegyzések

-sok ember, nem meglepően sok magyar (de azért csehek is vannak, teltház)
-jó a hangulat, szintén nem meglepően, mindenki táncol
-a Mitsoura Mónika nem vett fel melltartót, átlátszik a mellbimbója
-mégis vett fel, hátul látszik a pántja, de azért a mellbimbója mégis csak átlátszik (nahát, milyen egy melltartó!)
-a dobos tud dobolás közben is cigizni, egy teljes szám alatt egyszer sem veszi ki a szájából (mennyit szívhat! én ezt nem tudnám utána csinálni)
-Nomi szerint a szaxofonos is csinált ilyet, ez még nagyobb mutatvány lehetett, de erről sajnos valahogy lemaradtam, pedig végig előre néztem (igaz, hogy állt előttem időnként egy széles hát, és néha el is kalandoztak a gondolataim)
-mögöttem melegített egy pocak, egészen megizzadt a hátam (igaz, ugráltam is azért/ezért)
-a ridikül hülyeség
-a sör jó
-egy meglepő, kicsi lyuk a falon, ahová benézve három koporsóban, három kivilágított csontvázat lehet meglesni, csak úgy mellékesen (ez teljesen komoly, még a sörök előtt láttam)

http://www.beshodrom.hu/

Nincsenek megjegyzések: