szerda, szeptember 20, 2006

ismét hírek!

Ma reggel pedig Timi és Gyuri kisfia született meg, Gáborka!
Napról-napra bővül a Molnár család.

Tegnap voltam megnézni Esztert, és amikor fogtam a karomban, és éreztem ahogy szuszog, én nem gondoltam rá, hanem legbelül éreztem, hogy az élet milyen szép.
(Látogatás után el is mentünk meginni egy sört az apukával.)

Ma pedig ebéd közben végignézve a pincéreken és a szomszédos asztaloknál ülőkön, próbáltam megtalálni újra ezt az élményt, de valahogy nem sikerült. Pedig ezek is mind milyen aranyos kiskölkök lehettek valamikor!

A következő hír, amit már lentebb is újságoltam, hogy új célja lett az életünknek, a hiteltörlesztés. Na de azért mégsem olyan egyszerű az. Maradjunk annyiban, hogy reményeink szerint már nemsokára sikerül eladósodni.

Fontosabb állomások az életben tehát: születés, eladósor, eladósodósor.

Nincsenek megjegyzések: