kedd, január 13, 2009

playmate


2005. november

11 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ez de jó! Több ilyet is csinálhatnál. Te találtad ki a teknikát?

Borsay Márti írta...

Arra gondolsz, hogy en talaltam-e ki, hogy szamozott pontok osszekotesevel lehessen kepet rajzolni? Nem. Ez egy regi "tekinka", ilyen kifestokonyvekkel egykoru es egyszintu dolog. Neked nem volt ilyened?

Ha masra gondolsz, de ugyan mi masra gondolhatnal? Akkor a tobbi mind az en "tekinkam", otletem, szemelyem, onkifejezesem, onmeghatarozasom, ..omlegesem:)

Márk írta...

én ilyet eddig csak fehér lapon láttam. de így hogy egy eredeti képen egy forma helyett van ott, még nem. nyilván én vagyok műveletlen, de legalább észreveszem a waltdisney zenét egy filmben.:P :D

Borsay Márti írta...

Ja, arra gondolsz, hogy le birok-e klonpecsetelni egy figurat egy keprol nyom nelkul? Hat le en, siman. Minek nezel te engem?:)

bépé írta...

Nagy ötlet. ! (Kíváncsi lennék a másik blogra is) Üdv.

Borsay Márti írta...

Értem, szóval ez nem tetszik, és gondolod, hogy a másik biztosan jobb?:)

bépé írta...

Abszolút nem, sőt éppen fordítva:))

Borsay Márti írta...

Köszönöm!
Ez a tőlem telhető legjobb blogom, nem érdemes másikra vágyni.

bépé írta...

Rendben, hiszen a képeid alapján már ismerlek Fotocommunityről. Szia.

bépé írta...

Még annyit, ha kissé csetlek-botlok az az oka, hogy most kezdek ismerkedni ezzel a blogvilággal.

Borsay Márti írta...

Tudom Pál, a monogramból rájöttem:)
Szia!