szerda, január 07, 2009

jó tett

Ma elmentem megvenni a kurvadrága könyvet, amit korábban említettem. Muszáj volt, mert csak egy volt belőle, és aggódtam kissé, hogy esetleg valaki tehetős örökre megszünteti a láthatást.
Szóval, megvettem.
Vagyis, akkor még nem, csak az elhatározás volt meg kristálytisztán, a könyv egyelőre a hónom alatt.
Így sétáltam a Taschen asztalhoz, ahová mindig elsétálok, mert roppant érdekes dolgokat lehet ott találni.
Most éppen egy nálam középkorúbb nőt találtam ott, és úgy láttam, kicsit talán zavarba jött, hogy én ottácsorgáson kapom, mert a nagy pénisz könyv felett állva, a távolabbi polcok felé nézve próbált levegővé válni.
Én figyelmesen odébb vonultam, és a Taschen polcon túlról választottam egy Tarkovsky polaroidok kiadványt, a péniszkönyvet úgyis láttam már a múltkor, hadd nézze meg végre a néni is.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

láttam most a két sorozatot a világnézet és a titok...teccccccenek
más babakéz...gőzöm nincs,ez egy olyan kulcslyuk ami nekem nem nyílik, gondolkodnék rajta ha az én életem és filmjeim volnának de nem azok... így nincs kulcsom hozzá

Borsay Márti írta...

Van a babának is története, úgy hívják Melinda. A tesómmal közös babánk volt, de én sosem szerettem. Lehet, hogy ezért sem szerepelt:)