péntek, január 16, 2009

kísérlet

Kedves figyelők!

Most egy igen izgalmas kísérletben vehettek részt, melynek célja esztétikai preferenciák kutatása. Van egy könyvem, amelyben ehhez egy egyenes szakaszt használnak fel, a kísérletben résztvevő alanyoknak pedig az a dolguk, hogy felosszák tetszésük szerint ezt a szakaszt úgy, hogy az eredmény a számukra legesztétikusabb legyen.

Én most szeretném veletek ezt megismételni, egyrészt mert olyan vicces a vonal kapcsán esztétikáról beszélni, másrészt azért, mert érdekel az eredmény általam is valósnak vélt körülmények között vizsgálva.
Tehát a szakasz innen letölthető, a profilomban található címre továbbítható a "megoldás".

Köszi.


Ne menjetek sehová, mert legközelebb pedig különböző négyszögek közül kell kiválasztani a legszebbet. Ez is jó móka lesz!

6 megjegyzés:

Chronosphoto írta...

Én természetesen az aranymetszés arányában osztanám : )

hadem írta...

Ezt a fentit én írtam, csak valami dobrik bejelentkezett a fiókjára a gépemről.

Borsay Márti írta...

Ez így nem jó. Nem bekiabaálással, hanem berajzolással!
Ki tudja kinek hol van az aranymetszés, és hogy elől van-e a rövid szakasz, vagy hátul, szóval ez nem olyan egyértelmű.

Mácsai Ferenc írta...

/--/---/----/-----/------/-------/

Borsay Márti írta...

Feri, ezért most örökre megbocsátok!:)

Mácsai Ferenc írta...

Köszönöm. :-)

spitam