szerda, október 15, 2008

a nem nyerő képek

Ez egy sorozat része lett volna, sok színes-budis képpel, de csak ez az egy kép sikerült a sorozatból, így nem lett sorozat. Az a címe, hogy üzenet a lyukból.
Aztán küldtem ezt a gombát, mert szerintem szép. Ez az első színes gomba, amit láttam életemben. Ezt nem mondtam meg nekik, de művészi szempontból talán enyhítő körülmény:)
Egyébként a pályázaton titkos helyek lett a címe, mert a többi természetben készült képpel ezen erőltetett apropó kapcsán sikerült összekötni.
Ez is titkos hely.
Titkos hely.
Titkos hely.
Kelet.
Vénusz.
Marienbad.
Káposzta. Ez a kedvencem :)
Gellérthegy. A romantikus közhely kedves csúcsa. Ezt is megmásztam:)
Ez pedig a kamera önarcképe. Mert kellett egy kép a lyukkameráról is.

Hát így.

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

és hova küldted őket? a kelet különösen tetszik

Borsay Márti írta...

ide: http://href.hu/x/6kmp

Névtelen írta...

achzó... kár, szívesen megnéztem volna közülük párat kiállítva

mocskosul ideszpemmelek egyet:

pályázz ide:

http://phelwidek.blog.hu

Borsay Márti írta...

oké, köszi

F. írta...

mi az hogy nem nyerő?
nálam máris nyertek:)

Névtelen írta...

kösz:)