péntek, október 10, 2008

újság

Marcinak ma elmeséltem, hogy húsvétra tojást festettem a Zsoltinak, amit aztán a kredencen tartottunk azóta, és tegnap takarítás közben véletlenül nekikoccintottam a falnak, amitől a tojás felrobbant, mivel valahogy megzápult a belseje. A tojás maradékát zacskóba és cipősdobozba tettem, utána hamar levittem a kukához, mert nagyon büdös volt.
Ezen a Marci jót nevetett, majd azt mondta, hogy képzeljem el, a Cica Mama tojást festett a Cica Papának, amit aztán a kredencen tartottak, és egyszer takarítás közben a Cica Mama véletlenül nekikoccintotta a falnak, amitől a tojás felrobbant, mivel valahogy megzápult a belseje. A Cica Mama a tojás maradékát cipősdobozba tette, levitte a kukához, de a lakásban olyan büdös volt, hogy aztán már csak gázálarcban mertek visszamászni az ablakon. Ezen meg én nevettem jót.

Nincsenek megjegyzések: