szerda, szeptember 24, 2008

reklám

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

aszongya reklám. :D
van benne egy mosolyod, ami nagyon rendben lévő, nagyon jókor van jól.

Mácsai Ferenc írta...

:-) Megdöbbent ez a vakság.:-)

pkncz

Borsay Márti írta...

Gondolom az a harapós nem-es. Ott mi is szoktunk nevetni, akárhányszor nézzük, és még akkor is, amikor a Roland jön a kosárkával.:)

Névtelen írta...

Márti istennő vagy én meg mohó lécci fotózz hozzá valmi jó plakántot:)

Borsay Márti írta...

Hát, ha nem is fényképeztem, de találtam egy jót. Nem biztos, hogy plakátnak jó, de szerintem viccnek igen http://gligorov.aeroplastics.net/artwork.php?title=2006_ghost&cat=recent

Névtelen írta...

Noshangosan vinnyogtam:)...igen igen...fotóznék mellé egy olyat amikor az a bizonyos egy új van felnyújtva és úgyaniígy letakarva