péntek, szeptember 05, 2008

.





szevasztok!




13 megjegyzés:

Mácsai Ferenc írta...

Hé-héj!
Ilyen csúnyán nem köszönünk, mert félre érthető! :)

vuint ... nekem? nincs is kínai ismerősöm.:)

Borsay Márti írta...

Csak átadtam egy Tralfamadori üzenetet:)

Névtelen írta...

Én erről nem beszéltem egyszer valamit? Hogy majd megtudod, ha odajutsz.:) Szóval ez a kedvencem tőle.:)

Borsay Márti írta...

de,és megtudtam:)

Névtelen írta...

Gondoltam ez tetszeni fog, mint nekem, de nem tudom ám honnan van. Lehet, hogy Simpsons.:D

"Van én nékem fegyverem: Az IGAZSÁG! De botom is van hozzá!"

Borsay Márti írta...

Hát, néha kell is:)

Névtelen írta...

Na kiderült: Lúdas Matyi volt.:D

Borsay Márti írta...

Most valahogy az egyik volt kolléganőm jutott az eszembe, akinek akkoriban egy olyan 14 év körüli fia, és egy 5 éves kislánya volt. A kislánynak rendszeresen olvasott mesét lefekvés előtt. Egyszer odament a fia is és megkérdezte: -Hallgathatom én is, anya?
- Persze fiam, ha téged nem zavar, hogy már szőrösödik a kukacod, de még mindig mesét hallgatsz. - válaszolta az anya.
:)

Névtelen írta...

:D:D
Kedvenc magyar filmem az indul a bakterház.:) Regős Bendegúz nagyobb mint Don Corleone.:D

Borsay Márti írta...

"Olyan szép színe van kendnek!"
Nézd már meg a Dr. Strangelove-ot is egyszer, mert nekem az tetszik, muszáj látnod!

Amúgy kiolvaatam a Titánt és a Macskabölcsőt is, ha van mit megvitatnunk ezzel kapcsolatban, akkor szerintem már alkalmas vagyok rá.:)

Névtelen írta...

Még a Cicabölcsinek csak a felén vagyok túl. Egyenlőre a Tit jobb.:)
Majd megnézem.;)
"Ezt vágom a büdös ürdögébe!":D

Borsay Márti írta...

"Akkor lássál te bicskát, amikor én hozok neked!"

Márk írta...

http://www.youtube.com/watch?v=De0X-5jUfl8