kedd, szeptember 16, 2008

erdő


Nekem ebben a hétköznapi bármi gazdagsága és a végtelensége tetszik. Mostanában ilyenekre csodálkozom rá(lásd gomba, káposzta, kacsás kép - ezt még nem láttátok, de van olyanom!), és közben magamra is.
Egyszer elhatároztam, hogy nem fogok olyasmit lefényképezni, ami nélkülem is szép. másszor meg azt, hogy nem fogok színesből ff képeket gyártani, harmadszor pedig azt, hogy nem vágok a képekből, minden csak annyira lehet komponált és jó, amennyire ott a helyszínen én benne/rajta voltam.
Azt is elhatároztam, hogyha nincs mit mondanom, akkor csöndben leszek.
Eddig mindegyiket megszegtem már valamikor, kicsit utálom is magam érte. Szerintem e legutóbbit is meg fogom.
Például most.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

csak csacsogjon drága... (Bel)zeuble

Mácsai Ferenc írta...

Nekem is hiányoznál a napi programomból.:)

xiueee