péntek, július 18, 2008

további érvek Málta mellett

A Szent John katedrális kívülről:
belülről:
Engem Málta váratlanul megihletett. Ez úgy jelentkezett, hogy fagyizás közben egyszer csak azt mondtam:
Garden of Eden: Apples and Nipples!
Mivel ezt nagyon találó észrevételnek találtam, azon kezdtem gondolkozni, hogy hogyan lehetne ezt ábrázolni.
Na, ehhez kellett bemennem a Szent John katedrálisba, ahol, itt az utolsó képen látható, ismétlődő faldomborminták alapján arra jutottam, hogy ilyen mélyzöld alapon, aranyszínű, stilizált mell és almafigurákkal szabályosan kirakott felületet nevezném Édenkertnek. Ez lehetne igazi díszítő dombormű egy énféle templom falfelületen, és lehetne textilminta is, mindenféle felhasználási célokra.

6 megjegyzés:

Unknown írta...

A St. John nekünk is nagyon bejött :)
Kedden kb. tízenegykor körül az Ökörben leszünk,remélem össztefutunk egy kis Máltázásra:)

Borsay Márti írta...

Oké, ott leszek, remélem megismerlek bennetek. Nem is tudom, majd olyan szétheadbangelt fejeket fogok keresni:)

Unknown írta...

A Waits nem olyan headbangelős,de tuti megismerhetők leszünk:)

Borsay Márti írta...

oké, kíváncsi vagyok:)

Névtelen írta...

MÁÁÁÁÁRTI ha jól megnézed a labirintus filmemet ott a végén miután jézus felküldi a bolyongót a könyvespolcon sorakozó almák közt felűnik egy villanásra egy mell...nagyon rövid villanás mert csak az asszonyé volt kéznél és nehezen ált kötélnek de ott bimbózik....szóval te ugyanannak az archetipikus tényi ihletésnek estél áldozatul csak máltán mint én pesten...asszem

Borsay Márti írta...

de jó, örülök neki!:) megnéztem újra, mert eddig nem is vettem észre.