vasárnap, július 20, 2008

6. házassági évforduló

- Te mit eszel?
- És te?
- Én még nem tudom, ezért kérdeztelek.
- Én egy tiramisut és egykávét fogok kérni.
- Jó, én meg egy zöldségekkel töltött tortillat és kávét.
- Rendeset enni menjünk máshová, ahol tudjuk, hogy jól főznek.
- De itt már ettünk máskor is, és jó volt.
- De nem ezt beszéltük meg. Most hogy fog ez kinézni?
- Hogy? Te eszed a tiramisut, én meg a tortillát.
- Ez hülyén fog kinézni. Ha azt mondod, hogy rendeset akarsz enni, akkor nem ide jövünk, vagy én is rendeset választok, nem süteményt. Most ha te eszel rendeset, én meg sütit, akkor én két óra múlva ennék valami rendeset, te meg már nem leszel éhes.
- Jól van, akkor együnk most sütit, és majd a mozi után valami rendeset.
- Oké.
- Te mit eszel?
- Én egy tiramisut.
- Ha én egy túrótortát kérek, akkor ehetek a tiramisudból?
- Nézd, én azért kérek tiramisut, mert én azt akarok enni. Egy egészet. Ha te is azt szeretnél, akkor kérj te is egy tiramisut.
- Jó, én csak arra gondoltam, hogy egy egyféle nagy sütit megenni unalmas. Ha kétfélét kérnénk, akkor időközben beleehetnénk egymáséba, és ezzel az ízcserével boldogan meg tudnánk enni mindkettőt.

- Mit hozhatok?
- Egy tiramisut és egy kávét kérnék, tejjel.
- Nekem ugyanezt legyenszíves!

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ha ezt te találtad ki, akkor tök precíz vagy, ha viszont megtörtént veled, akkor biztos esett az eső, és hideg volt.

Borsay Márti írta...

Á, nem. Szép idő volt, és észrevettük mi is, hogy ez tipikusan nevetséges, és nevettük.:)

Névtelen írta...

De a kislány, aki benned él egy kicsit meghalt.:D

Borsay Márti írta...

Frászt, ő halhatatlan:)

Szerintem rosszul írtam le, ha drámainak tűnik, de mostmár mindegy.

Névtelen írta...

te voltál a tiramisukávé?:)

Borsay Márti írta...

mi mind tiramisukávék vagyunk:)