péntek, július 06, 2007

játékfilm az ablakomban 1

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ki minden idők legjobb színésze szerinted?:D De ne valami művészarcot vagy hazait mondj, hanem valami igazi híresembert, hogy egy dimenzióban játszunk.:D

Borsay Márti írta...

Ha egy dimenzó(s), akkor Arnold Schwarzenegger!:)
Igaziból pedig, hát, legyen a Jack Nicholson.

Névtelen írta...

Harvey Kietel fehérben Morgan Freeman feketében bár van egy másik fekete arc akinek most nem jut eszembe a neve feketében lehet hogy az

Névtelen írta...

Hát majdnem. Nekem Al Pacino, de végülis ő is meg a Niki is büszke rá hogy egész életében Maron Brandot fogja utánozni.:D
Morgan Freeman nekem nagyon 1arcú, 1 arcúból akkor már Jack Bauer.:D

Borsay Márti írta...

Én elsőre Robert de Nirot és Al Pacinot akartam mondani, mert nekem együtt megy valamiért a kettő. Dehát ez kettő, a Jack Nicholson meg egy, így lett ő.

A Morgan Freemant én is szeretem, és még lehetne sorolni azért a neveket.

Színésznők közül pedig a Meryl Streep a mindentvivő kategória nálam.

Névtelen írta...

De Niro azért nem üti nálam a Pacit, mert kevésbé sokrétű, egybeforrt a maffia-szerepekkel, a Pacino azért rendőrnek se szar.:)
De vajon mióta és miért ilyen kurva rekedt?:D