szombat, július 14, 2007


egy léha, de erkölcsös nyári délután


A google vers lényege: A privát levelezésem mellett felbukkanó, valamennyire a témához kapcsolható (Elvileg. Gyakorlatilag sokszor vannak nagyon távoli lövései,"asszociációi") reklámlinkeket használom.
Ezekben az a jó, hogy változnak, a kombinációk nagy része csak egyszer jelenik meg, és ha találok olyat, ami számomra jelent valamit az összekerülés értelmetlenéségének szórakoztató élményén kívül, akkor azt kiválasztom, kivágom, dokumentálom, elnevezem, és a magaménak tekintem, pont úgy, mint egy általam készített, a valóság egy részletét ábrázoló fényképet.

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

Te Márti, ezt a verset rólam írtad?
A hétvégén pont ezekkel a dolgokkal foglalkoztam. :)

... Na jó, a Kimi Raikkonen képek kimaradtak, de a többi becsszóra megvolt!!!!

Névtelen írta...

márt, ha én ezt nem értem, akkor mi van?h

Borsay Márti írta...

zsoltu: Hát, ha nem érted, akkor te nem így képzelsz el egy léha, de erkölcsös délutánt szerintem. Más nem történik:)

Majd elmesélem, hogy hogyan keletkeznek ezek, és én miért élvezem, és akkor talán érthetőbb lesz.

Tamás: Köszi, ez tök jó! Éppen a megfelelő pillanatban szólaltál meg, és éppen a legjobbat mondtad, mert szemléltetted, hogy az a lehetőség valóságos, amit ezek az eredetileg egészen más okból egymás mellé kerülő szavak számomra megidéztek.

Biró Roland írta...

hehe
nem lehet olyat csinálni aminek előbb-utóbb nem lesz "értelme"..
már ha egyáltalán van valaminek értelme...:)))

Biró Roland írta...

pl (ha racinalizálni akarom):
szerintem ezekre a kulcsszavakra kerestél rá egymás után a Nagy Kereső Szájber Isten programban (google) :)))
olyan dadaista lendület vers :)

Borsay Márti írta...

Roland: majdnem! De nem. Tényleg a google a "szerzőtársam", mint egy mindent rendező, digitális teremtő. De én nem keresek rá semmire, ezt is megteszi helyettem. A privát levelezésem mellett felbukkanó, valamennyire a témához kapcsolható (Elvileg. Gyakorlatilag sokszor vannak nagyon távoli lövései,"asszociációi") reklámlinkeket használom.
Ezekben az a jó, hogy változnak, a legtöbb kombináció csak egyszer jelenik meg, és ha találok olyat, ami számomra jelent valamit az öeeszekerülés értelmetlenéségének szórakoztató élményén kívül, akkor azt kiválasztomm onnan, kivágom, dokumentálom, elnevezem, és a magaménak tekintem, pont úgy, mint egy általam készített, a valóság egy részletét ábrázoló fényképet.
Szóval, ez ilyen fotózással analóg digitális "költészet" (szövegből képalkotás)
Ezen kívül engem érdekel, hogy reklámot lehet élményforrásként használni.
Arról nem is beszélve, hogy nyilván a reklámlinktársítás "hibáiból" létrejönnek ilyen linkek is, mint a NEM szóra. Amin ugye mit is lehetne reklámozni amúgy? (Nincs is ott semmi egyébként) Tehát reklámként értelmetlen, de a többi szó közé kerülve valami izgalmas titkot is jelölhet, mint valami, a tudatalattiból odatolakodó illetlen gondolat jelenlétére utalás, amit ilyen határozottan utasítunk azonnal vissza.

Konkrétan én itt egy strandot képzeltem el egyébként heverésző férfivel, akinek ez-az az eszébe jut.

Mácsai Ferenc írta...

Mi van? Ide jár a fél estiskola?