szerda, november 08, 2006

kutyát szeretnénk

Majd.
Ez biztos.
Hogy milyen is legyen az, ez visszatérő beszédtéma nálunk.
Én találni szeretnék egyet, csak úgy. De lehet szó vásárolt vizsláról is, ebben egyetértettünk. Mondjuk tudnék örülni egy kis drótszőrű tacskónak, vagy akár nem drótszőrűnek is.
Igazából lehetne egy kis, meg egy nagy kutyánk, és ha esetleg még találunk valahol valamilyet, amelyik véletlenül éppen senkié, és a lábamhoz ülne, akkor hazajöhetne velünk, (ha lenne kedve) és lehetne három kutyánk is.
De tetszik a Rudi is.
-A Rudi milyenféle is?
-KurtRussell terrier. (Hangzott el tévedésből a JackRussell helyett.)

A képen Rudi látható akcióban.



5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ez pont olyan, mint a Fifi a szomszédból. Nagyon szeret engem, valószínűleg olyan kolbászfélének néz, vagy legalábbis valami kolbászforrásnak. Amint meglát, odajön a kerítéshez, a bokrok alá, és nagy intenzitással csóválja az egész bokrot. Valamint mindent azonnal lenyel, amit csak adunk neki. Nem rág, nem szagolgat. Egyszer majdnem megjártuk, mert a maradék szál virslit adtam neki. Én úgy képzeltem, hogy megfogom, ő meg harap belőle. Ő meg úgy képzelte, nem akarom odaadni az egészet. Mivel a virsli csúszós volt, simán kirántotta a kezemből, és egyben, egyhajtóra lenyelte. Ez egy olyan kb. 15 centis virsli lehetett (frankfurti beles, fene a belit) egy kb. 10 centis kutyatorokban. A maradék nyilván leért. A kutya olyan furcsán kezdett viselkedni, mintha köhögne, aztán már nem is köhögött, csak eldőlt az oldalára, mint akit felborítottak. Én leizzadtam, hogy fogom ezt a szomszédoknak megmagyarázni. Aztán az utolsó pillanatban kiugrott a virsli egészben a torkából. Simán megette utána.

Borsay Márti írta...

Igen, ez ilyen izgága típus. A Rudi például azt szereti játszani, hogy megtámadja a fák alsó ágait, nem számít ha másfél méter magasságba is kell felugrani, sőt, annál érdekesebb , és aztán, ha sikerül elkapnia, akkor képes csüngve morogni, ugatni(igen, tud csüngve ugatni) és rugózni addig, amíg le nem szakad az ág.
Zsofciéknál lakott vendégségben amíg a gazdái nyaralni mentek, és amikor együtt sétáltunk a Stromovkában, mindig szégyent hozott ránk.

Névtelen írta...

És van már?
http://youtube.com/watch?v=kWwqYb3mbXk
(0:50, nekem mindig ez jut eszembe erről)

Borsay Márti írta...

Nincs. Talán lakásba nem is annyira való, folyton csak még kéne neki tiltani valamit, én meg erre képtelen volnék.
De természetesen nagy kutyaszerelmesek vagyunk a férjemmel, minden kutyának köszönünk, és ha látunk valamilyen szépet, vagy aranyosat, vagy vicceset, akkor azonnal értesítjük egymást telefonon:)

Vicces a segges videó, köszi.

Borsay Márti írta...

mianus-ra válasz, másik földrajzi név:
http://href.hu/x/5e0l