kedd, február 10, 2009

nekifutás





10 megjegyzés:

zsele írta...

inspirál téged ez a domb. golfpálya?

Borsay Márti írta...

Dombokat is akarok gyűjteni.
A másik domb golfpálya, igen, ez szintén mesterséges, de ilyen útszéli töltésszerűség. Van szebb nézete is, majd még megpróbálom lefényképezni.

Márk írta...

Ezek aktok?:)

Borsay Márti írta...

Gondoltam ra, hogy lesz abbol is domb.

zsele írta...

ehun egy másik dombgyűjtő:

http://www.maeganhill-carroll.com/photographs.php?piece=19

Borsay Márti írta...

Hát ez marhajó, köszi!!:)

Ujlaki Krisztián írta...

Nekem a helybenfutas jutott eszembe errol.

Borsay Márti írta...

Igen, én is úgy gondoltam, hogy ez egy sikertelen nekifutás eredménye, de azért nem helybenfutás, mert abban eleve nincs haladási szándék, így dráma sem.

Névtelen írta...

ma próbáltam neked egy fura dombot fotózni de nem vagyok elégedett, egyáltalán nem könnyű dombot fotózni

Borsay Márti írta...

:) mindenesetre koszonom