hétfő, augusztus 25, 2008

Városliget

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Igazi térhatás. Nem semmi ez a lyukkamera.
Off: most olvasom angolul az A man without a countryt Vonitól és tök jó, csak írja ami az eszébe jut. De azt az angyalos maffiás szöveget itt is elsüti, pedig a titánosból van. Ez kicsit olyan, minthogy lesz az új Metallicán Unforgiven III.:D

Névtelen írta...

Tényleg érdekes, és csalóka is, mert képzeld el, hogy a középső képen egy széken napozó, fürdőgatyás bácsi gubbaszt, és én úgy is terveztem, hogy ő lesz majd a kép közepén, de nagyobbnak gondoltam. Végülis 400szoros nagyításban azért látszik így is:)
Voni: Most nekem is van tőle pár új, majd mind sorrakerül, de az eddigiek alapján én is arra "jöttem rá", hogy itt nem különálló regények vannak, hanem egy Vonnegut rendszer, és amikor egyik-másik könyvét olvasod, akkor tulajdonképpen ugyanazt az egészet nézed, csak egy kicsit más oldaláról, így aztán szerintem helyénvalók a visszatérő elemek, helyszínek, szereplők. A Trafalmador a kedvencem, meg a Kilgore Trout, meg ilyenek.

Névtelen írta...

a Günter Grass valami hasonló csinál...nekem ő is bejött

Névtelen írta...

Hát nem tudom, a Titán meg a Hazátlan ember nem épp egy kategória. De én még csak ennyire ismerem az öreget. Néha kicsit mintha túl magabiztosan mondana dolgokat (pl hogy pár éven belül apokalipszis lesz), de általában igaza van.:-)
De most megyek megnézem moziban harmadszor a Batmant.:D Le kell zúzni azt a moslék Titanicot a trónról.:D
Ha lesz moziünnep, meg lesz a 10.:D

Borsay Márti írta...

Jól van, akkor erre térjünk majd vissza akkor, ha mindenki mindent kiolvasott, mert én meg pont azokat még nem, de azért szerintem igazam van, erősen érzem:)

Névtelen írta...

"OMG" http://www.youtube.com/watch?v=tQnAhSzb4gY&NR=1